Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 september 10, 14:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
293583 aantal berichten in 8985 topics door 124 geregistreerde leden Nieuwste lid: - boxxem Most online today: 15 - most online ever: 227 (16 augustus 08, 21:06)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Motorrijder met lef  (gelezen 1094 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ronald
Über-gebruiker
Geslacht: Man

Fazer 1000

ro996@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 1 december 05, 12:09 »

"KLAASWAAL - Een 37-jarige motorrijder uit Strijen heeft woensdag eind van de middag in Klaaswaal een dronken automobilist aan de kant gezet. De Strijenaar reed achter de 53-jarige beschonken chauffeur en zag dat de man enorm slingerde.

Tegenliggers moesten uitwijken of stoppen in de berm om niet aangereden te worden, aldus de politie donderdag De motorrijder kon de levensgevaarlijke situaties niet langer aanzien en passeerde de slingerende bestuurder. De man parkeerde zijn motor midden op de weg met de knipperlichten aan. De automobilist moest remmen en kwam op de verkeerde weghelft tot stilstand. De motorrijder liet de dronken bestuurder uitstappen.

Een andere automobilist die ook was gestopt, zette de auto van de man netjes aan de kant.

Een blaastest wees uit dat de automobilist, afkomstig uit Mijnsheerenland, veel te veel had gedronken. Hij is zijn rijbewijs nu kwijt."

Bron: nu.nl

Ik vind het heel dapper van de motorrijder! Voor hetzelfde geld wordt ie gewoon voor z'n donder gereden. Mag hopen dat de automobilist voorgoed van de weg gehaald is en niet dat ie over een maand weer z'n papiertje heeft (en dat ie niet zonder rijbewijs gaat karren).

Als je iets niet gelooft wil dat nog niet zeggen dat het niet waar is.
Nickje
Über-gebruiker

2002 Aprilia RS50

nickenkim@quicknet.nl
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 1 december 05, 12:31 »

Inderdaad wel dapper duim
Ik snap niet waarom iemand in z'n auto stapt met drank op....
En dan vaak ook nog zeggen dat ze niks kan gebeuren omdat ze net zo netjes rijden als normaal en hun reactievermogen juist beter is met drank op  :?

Joker
Harde kern

'98 Honda CBR 900 RR Fireblade SC-33

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 1 december 05, 15:53 »

worshippy goeie zaak! duim

Ligt best lekker zo'n rugprotector
Thun
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 1 december 05, 16:20 »

tja.... mazzel dat die dronkenlap stopte...

heb het zelf wel eens geprobeerd met een vrachtwagen die olie lekte (hele weg onder de troep om 11 uur 's avonds B| ...ff ervoor, wat afstand gecreeerd, motor op een parkeer vlak en geprobeerd die gast duidelijk te maken dat hij moest stoppen... reed me bijna voor me flikker die lul hannes...  (wel de plici daarna gebeld)
tigerblade
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 1 december 05, 17:19 »

geweldige aktie  duim
petsch
subtiel? wasda?
Über-gebruiker

gsxr 750 1999

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #5 Gepost op: 2 december 05, 04:30 »

Hmm, als iemand dronken op de weg rijdt probeer ik er meestal bij uit de buurt te blijven op de motor

"I have opinions of my own - strong opinions - but I don't always agree with them."
- George Bush

stay out of the kitchen if you can`t stand the heat
witteijsbeer
BP Moderator
Harde kern

03 Yamaha Bulldog

witteijsbeer@hotmail.com
« Antwoord #6 Gepost op: 2 december 05, 12:20 »

Strakke aktie, wel gevaarlijk :shock:

Harde klappen, zeeeer snel thuis
Hellracer
Brulboei
Harde kern

reiniersmallegange@hotmail.com
« Antwoord #7 Gepost op: 2 december 05, 12:40 »

Citaat van: "petsch"
Hmm, als iemand dronken op de weg rijdt probeer ik er meestal bij uit de buurt te blijven op de motor

Als er iemand dronken op de weg zit, zit ik op z'n barkruk biggrin  biggrin

Loud pipes save lives!!
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Bikepower.nl Forum  |  Artikelen  |  Bikepower Weblog  |  Topic: Motorrijder met lef
Ga naar: