Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
1 augustus 10, 02:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
292432 aantal berichten in 8975 topics door 124 geregistreerde leden Nieuwste lid: - martie Most online today: 12 - most online ever: 227 (16 augustus 08, 21:06)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Schwantz vs. Mamola  (gelezen 1387 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Ronald
Über-gebruiker
Geslacht: Man

Fazer 1000

ro996@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 3 november 06, 09:11 »

Suzuki ex-wereldkampioen Kevin Schwantz en Grand Prix legende (en tegenwoordig Eurosport commentator) Randy Mamola hadden de afgelopen week hun leren outfits van zolder gehaald voor een paar demonstratieronden op het circuit van Valencia op de Rizla Suzuki GSV-R. Beide rijders lieten zien nog niets van hun talent en gretigheid verloren te zijn. Eerst was het Schwantz die Mamola voor zich moest laten, maar even later waren de rollen alweer omgekeerd.

Beide coureurs waren betrokken bij de traditionele journalistentest van het Rizla Suzuki MotoGP team en konden de verleiding niet weerstaan om samen de baan op te gaan. Dat het er hard aan toe ging was ook aan de rondetijden te zien, die slechts drie seconden langzamer waren dan de gemiddelde rondetijd van de race afgelopen zondag.

Kevin Schwantz:

Elke keer dat je met iemand als Randy Mamola de baan op kunt gaan is puur entertainend maar veranderd al snel in een heuse competitie. Ik was net de pitstraat uitgereden en reed achter Randy over het circuit en das was erg interessant was voor mij. Tot ik in de gaten had dat niet echt aan gassen was. Ik dacht: “Jezus, eens kijken of ik niet de strijd met hem aan kan gaan.” Het was mooi dat wij allebei op dezelfde fiets reden. De GSV-R deed alles wat ik hem wilde laten doen. Maar het was vooral big fun om weer samen met Randy op de baan te zijn, aangezien wij vroeger ook tegen elkaar hebben geracet. Hij was nog steeds dezelfde Randy als uit de tijd.   

Oude tijden herleven met Kevin en Randy!

Randy Mamola:

Het was meer dan alleen Kevin op de baan, het was de complete geschiedenis van Suzuki. Een van mijn eerste podia was op een Suzuki en ik heb daar nog steeds goede herinneringen aan. Het was dan ook mooi om na bijna drie decennia weer op een Suzuki te rijden. Toen ik Kevin op de baan zag dacht ik: “Dit wordt leuk”. Toen begonnen we te spelen, ik keek om en Kevin kwam me voorbij. Dat was voor mij het leukste deel, want nu kon ik achter Kevin aanrijden. Hij heeft nog steeds die agressieve Schwantz-stijl, hij stuurt de motor door de bocht op een manier zoals alleen hij dat kan. Om samen met hem op de Rizla Suzuki te rijden was gewoon fantastisch!   

Bron: Motorfreaks & Suzuki Racing.

Als je iets niet gelooft wil dat nog niet zeggen dat het niet waar is.
Nickje
Über-gebruiker
Geslacht: Man

2002 Aprilia RS50

nickenkim@quicknet.nl
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 3 november 06, 13:34 »

worshippy

witteijsbeer
BP Moderator
Harde kern

03 Yamaha Bulldog

witteijsbeer@hotmail.com
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 3 november 06, 20:45 »

Oude Gp helden coool bounce

Harde klappen, zeeeer snel thuis
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Bikepower.nl Forum  |  Artikelen  |  Bikepower Weblog  |  Topic: Schwantz vs. Mamola
Ga naar: