Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
1 augustus 10, 02:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
292432 aantal berichten in 8975 topics door 124 geregistreerde leden Nieuwste lid: - martie Most online today: 12 - most online ever: 227 (16 augustus 08, 21:06)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: TT-baas is bureaucratie spuugzat  (gelezen 2383 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
delusion
The Don
Administrator
Über-gebruiker
Geslacht: Man

Arctic Cat 650 H1 :)

Bekijk profiel WWW E-mail
« Gepost op: 23 augustus 06, 10:16 »

Gepubliceerd op 23 augustus 2006, 09:07
assen -

Jos Vaessen, voorzitter van de stichting Circuit van Drenthe, begrijpt deze wereld niet meer. ”Op het TT-circuit, een permanente racebaan, moeten wij vanwege allerlei regeltjes en verordeningen hemel en aarde bewegen om Jos Verstappen vier rondjes te mogen laten rijden. Sla ik een week later de krant open, dan zie ik een coureur in een zelfde soort racewagen ongestoord over de Afsluitdijk jagen. En het afgelopen weekend raceten Formule I-auto’s dwars door Rotterdam. Met nota bene premier Balkenende als prominente gast. Die man heb ik bij ons in Assen nog nooit gezien.”

De TT-voorzitter vindt het hoog tijd worden dat er van hogerhand krachtig het mes wordt gezet in de schier eindeloze beroep– en bezwaarprocedures. Die maken het in zijn beleving ’een paar lastige lieden’ mogelijk om de uitvoering van plannen jarenlang te vertragen. ”Tegenover een jaar bouwen, staat tegenwoordig minstens drie jaar procedures voeren. En als je pech hebt, zoals wij in het geval van TT-World, dan zit je zelfs op zes jaar”, aldus Vaessen gistermiddag bij zijn presentatie van het WK Superbike, dat gehouden wordt op 1, 2 en 3 september.

De bouw van TT-World, het toekomstige attractiepark bij de racebaan, gaat begin oktober van start, kondigde de circuitvoorzitter aan. In 2008 moet het park in gebruik genomen worden.

Bron: Dagblad van het Noorden

Go hard or go home!
Ronald
Über-gebruiker

Fazer 1000

ro996@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 23 augustus 06, 10:28 »

Kan het me helemaal voorstellen dat je er strontziek van wordt.
Alle evenementen (behalve het vuurwerk) op scheveningen zijn ook door o.a. gezeik van een paar gefrustreerde bewoners verdwenen. De strandrace en vliegshow zijn allemaal verleden tijd. Komend najaar was het wel weer de bedoeling om een race op het strand te organiseren maar zal me niks verbazen als gelijk een aantal personene op hoge poten liepen te schreeuwen over overlast enzo.

Rond Assen was ook een mooie anecdote die ik een poos geleden hoorde. Al een poosje werden ONK (geloof ik) races aangekondigd, echter, op de racedag werd om een bepaalde reden de boel afgeblazen. Die dag wel meerdere keren klachten van een paar azijnzeikers uit de omgeving over geluidsoverlast.... terwijl er dus niet geraced werd...

Als je iets niet gelooft wil dat nog niet zeggen dat het niet waar is.
delusion
The Don
Administrator
Über-gebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: 23 augustus 06, 11:00 »

Laat die teringlijers die klagen optiefen naar een andere stad. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen er langer wonen dan dat het circuit er is. Als je naar Assen verhuist, of dichter in de buurt gaat wonen van het circuit dan wéét je dat je geluids "overlast" kan krijgen. Uitspraken met "het wordt steeds erger" is ook bullshit, want vroeger mocht je nog met open dempertjes op je 6-cylinder 250cc Honda op Assen rondknallen, en ik kan je verzekeren.. dat geluid knalt veel harder dan die afgeknepen-door-KNMV-ingekochte-dus-machtspositie-klere-laser-dempers.

Ik zeg: we gaan een anti-campagne voeren: Wij hebben last van de zeikerds. We eisen dat ze verhuizen!

zo..

Go hard or go home!
Friestyler
De Friese
Harde kern

friestyler@xs4all.nl
« Antwoord #3 Gepost op: 23 augustus 06, 11:47 »

ach dat gezeik hou je altijd.
ook die figuren die bij Schiphol wonen...altijd maar zeiken...je weet waar je gaat wonen, dus niet zeike.

laat al die lijers bij Assen oppakken en verkoop die huizen door aan échte liefhebbers die motoren wel kunnen waarderen!

kan me ook helemaal de directie van Assen voorstellen, al die regels...je word er helemaal schijtziek van.

ik denk dat de tijd nog wel komt dat als me moeten pissen, dat we die aanvraag in 7voud bij de locale burgemeester moeten inleveren.

nou jah..je kan hierover wel blijven zeiken, maar heeft geen nut.  no

*roses are red, violets are blue, god made me
  sexy, but what the hell happend to you!!

*Inspraak zonder inzicht leidt tot uitspraak
  zonder uitzicht.

* www.popmaprima.nl dé lijstenmaker van Joure
Ronald
Über-gebruiker

Fazer 1000

ro996@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 23 augustus 06, 11:49 »

Ze moeten een voorbeeld nemen aan dat landje aan de andere kant van de noordzee, daar heeft geloof ik elk dorp z'n eigen circuit (ok, beetje overdreven maar scheelt niet veel).

delusion
The Don
Administrator
Über-gebruiker

« Antwoord #5 Gepost op: 23 augustus 06, 12:09 »

Ze moeten een voorbeeld nemen aan dat landje aan de andere kant van de noordzee, daar heeft geloof ik elk dorp z'n eigen circuit (ok, beetje overdreven maar scheelt niet veel).

Isle of Man!  worshippy worshippy

Go hard or go home!
Ronald
Über-gebruiker

Fazer 1000

ro996@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #6 Gepost op: 23 augustus 06, 12:23 »

Inderdaad, die liet ik nog maar ff buiten beschouwing.

"Einde bebouwde kom? Dan mag je harder dan 50"

- "Hoe hard dan?"

"Wat jij wilt..."

cheer

witteijsbeer
BP Moderator
Harde kern

03 Yamaha Bulldog

witteijsbeer@hotmail.com
« Antwoord #7 Gepost op: 23 augustus 06, 18:02 »

Je hebt tegenwoordig de meest belachelijke 'groepen' die overal tegen protesteren. Zag laatst een groep die wilt dat dieren meer sex hebben....hoe haal je het in je hoofd om voor dit soort dingen actie te gaan voeren duh

Dat soort mensen verbannen naar een eilandje ergens in micronesie of zo.

Harde klappen, zeeeer snel thuis
Hellracer
Brulboei
Harde kern

reiniersmallegange@hotmail.com
« Antwoord #8 Gepost op: 23 augustus 06, 20:16 »

Laten we ook een groep oprichten:

De Doe Maar Lekker Waar Je Zelf ZiN In Hebt Groep

biggrin biggrin

Loud pipes save lives!!
petsch
subtiel? wasda?
Über-gebruiker

gsxr 750 1999

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #9 Gepost op: 29 augustus 06, 19:05 »

vroeger mocht je nog met open dempertjes op je 6-cylinder 250cc Honda op Assen rondknallen, en ik kan je verzekeren.. dat geluid knalt veel harder dan die ...

tevree wel eerst ff de speakertjes vol open knallen he  yes

"I have opinions of my own - strong opinions - but I don't always agree with them."
- George Bush

stay out of the kitchen if you can`t stand the heat
ni3lS
Normale gebruiker
**

ZRX1100 bj2000 eddie lawson replice

nielsavontuur@hotmail.com
Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 29 augustus 06, 20:47 »

het is inderdaad uitermate zonde dat als 1 iemand bezwaar aan tekend dat het plezier van duizenden daardoor vernageld wordt. erg democratisch is nederland niet op dat gebied.
en aangezien de tollerantie van mensen in nederland steeds lager wordt is er op de duur voor niemand nog iets te organiseren zonder een hoop gezeik.

tryout zrx1100?
Crazyarjan
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 1 september 06, 21:07 »

Kent iemand het verhaal van de negerzoenen?

IDEM!!!!
petsch
subtiel? wasda?
Über-gebruiker

gsxr 750 1999

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #12 Gepost op: 1 september 06, 22:45 »

Ik ken nog wel zo`n verhaaltje hoor, ik woon redlijk dicht bij het brandwondencentrum, en daar is jaren geleden ook een protest tegen ingediend, omdat de helicopter te vaak uit zou vliegen.

Later bleek dat iemand uit naam van een bejaardenhuis naast het ziekenhuis had geklaagd, die eikel woonde daar niet eens, maar vond dat die oudjes er last van hadden.  duh
zelf hadden ze er geloof ik wat minder last van. Het gevolg was echter wel dat er minder vluchten met die helicopter gemaakt mochten worden.

ik hoop zo dat die eikel een keertje brandend in het bos lifgt, en de helicopter net aan zijn maximale aantal vluchten zit.

"I have opinions of my own - strong opinions - but I don't always agree with them."
- George Bush

stay out of the kitchen if you can`t stand the heat
witteijsbeer
BP Moderator
Harde kern

03 Yamaha Bulldog

witteijsbeer@hotmail.com
« Antwoord #13 Gepost op: 1 september 06, 23:47 »

Echt.... dat soort mensen verdienen echt een keiharde spanking nono

Harde klappen, zeeeer snel thuis
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Bikepower.nl Forum  |  Artikelen  |  Bikepower Weblog  |  Topic: TT-baas is bureaucratie spuugzat
Ga naar: