Home
Help
Zoeken
Kalender
Login
Registreren
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
9 september 10, 22:43
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken
293652
aantal berichten in
8985
topics door
124
geregistreerde leden Nieuwste lid:
-
boxxem
Most online today:
16
- most online ever:
227
(16 augustus 08, 21:06)
Bikepower.nl Forum
|
Algemeen
|
HotSpots
| Topic:
sponsortoertocht Stichting A-T 17 september 2006
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: sponsortoertocht Stichting A-T 17 september 2006 (gelezen 1307 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
gsxr evo
Gast
«
Gepost op:
11 juni 06, 18:34 »
Beste Motorvrienden,
Laat ik me even voorstellen.Sommigen kennen mij al op dit forum van vorig jaar vanwege het topic wat ik op dit forum gepost had over de sponsortoertocht die ik toen opgezet had.Ik ben Edwin, bouwjaar 1969, geen vrijgezel en rijdt sinds anderhalf jaar weer motor.Vijftien jaar geen motor gereden maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan dus anderhalf jaar geleden weer op de motor gestapt.Ik rijdt momenteel een Suzuki GSXR-600 en die bevalt mij prima .Ik heb een vast forum waar ik zo af en toe post (voor degene die het willen weten Motor-Forum) maar om mijn verhaal te doen maak ik één keer per jaar “misbruik”van andere motorforums om het simpele feit dat ik op die manier zoveel mogelijk motorrijders kan bereiken.
Ik hoop dat jullie daarvoor begrip voor op kunnen brengen na het lezen van onderstaand verhaal…..
Op zondag 17 september willen wij namelijk in samenwerking met Stichting A-T weer de 2de sponsortoertocht voor Stichting A-T gaan organiseren.
Stichting A-T geeft informatie over de ziekte A-T wat staat voor Ataxia Teleangiectasia.
Deze ziekte is vrij zeldzaam maar daardoor niet minder erg.
Wil je precies weten wat die ziekte met een kind doet neem dan eens de moeite en kijk eens op
www.stichting-at.org
Vorig jaar konden wij mede dankzij jullie grote aanwezigheid 175 motorrijders verwelkomen en na een mooie dag met schitterend weer ongeveer 1700 euro schenken aan Stichting A-T. Kijk maar op onze website naar de foto’s van vorig jaar.
Via diverse motorforums en het aanschrijven van motorclubs willen wij weer zoveel mogelijk motorrijders naar Gilze zien te krijgen.
Tegen betaling van € 7,50 krijg je weer een route beschrijving en kun je na een bakkie koffie vertrekken.We hebben geleerd van de route van vorig jaar dus dit jaar hopelijk geen motorrijders die in een wielerpeloton terecht komen.
De route zal dit jaar voor het eerst ook op GPS verkrijgbaar zijn.
Inschrijven kan tussen 9 en 11 uur s’morgens.
In de route zal een lunchstop gepland zijn waar je tegen korting een lunch kunt gebruiken.
Bij terugkomst is er een motormarkt en live muziek. Het Trial Demo Team komt een spetterende show geven.Deze trial kunstenaars staan garant voor een wervelende show.
Tevens zal er een groep trike en zijspanrijders met kinderen met een levensbedreigende ziekte een korte tocht maken door de 4 kerndorpen van gilze .
Wij willen er een leuke dag van gaan maken maar onder tussen niet vergeten dat het in de eerste plaats gaat om geld in te zamelen voor Stichting A-T
Dus zal er tijd vrij gemaakt worden voor een loterij met gesponsorde prijzen van diverse motorzaken.
Zoals jullie begrijpen zouden wij graag een kleine indicatie willen krijgen hoeveel mensen wij kunnen verwachten op de 17de september dus laat via dit forum weten of je deze actie een warm motorhart wil toedragen.
Hopelijk zien wij jullie op zondag 17 september vanaf 9.00 in Gilze
Voor meer info over tijden en dergelijke check onze website
http://members.home.nl/evdouweland/
Groetjes namens de organisatie Edwin vd Ouweland
«
Laatste verandering: 25 juni 06, 14:00 door gsxr evo
»
gsxr evo
Gast
Re: sponsortoertocht Stichting A-T 17 september 2006
«
Antwoord #1 Gepost op:
19 augustus 06, 20:07 »
Voor mensen die nog een een plekkie weten waar veel motorrijders komen heb ik nog posters om daar op te hangen.mail me maar als je er kunt gebruiken om ons te helpen.....
Groetjes Edwin
gsxr evo
Gast
Re: sponsortoertocht Stichting A-T 17 september 2006
«
Antwoord #2 Gepost op:
29 augustus 06, 21:04 »
He luitjes ,leeft het rijden voor een goed doel niet meer.......
KOM de 17de naar Gilze WIJ WILLEN BOVEN DIE 175 VAN VORIG JAAR UIT KOMEN
groetjes Edwin
Pagina's: [
1
]
Bikepower.nl Forum
|
Algemeen
|
HotSpots
| Topic: