Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
9 september 10, 22:42

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
293652 aantal berichten in 8985 topics door 124 geregistreerde leden Nieuwste lid: - boxxem Most online today: 16 - most online ever: 227 (16 augustus 08, 21:06)
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: te koop: Alarmlichten Installatie  (gelezen 805 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
petje
Gast
« Gepost op: 1 juni 02, 02:04 »

installatie om alle 4 je knipperlichten te laten knipperen bij bv het naderen van een file of pech. beter zichtbaar, dus veiliger!:D slechts 25 euro, en dan krijg je er nog 3 maanden garantie op ook!! kijk voor meer info even op mijn website hier beneden...
delusion
The Don
Administrator
Über-gebruiker
Geslacht: Man

Arctic Cat 650 H1 :)

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 1 juni 02, 14:24 »

ik ben wel geinteresseerd in de runninglights variant..

voor mij hoeven de knipperlichies alleen maar zwak te branden.. bij het remmen hoeft het geen kerstboom te worden.. is daar wat mee te regelen?

Go hard or go home!
Ronald
Über-gebruiker

Fazer 1000

ro996@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 1 juni 02, 15:36 »

Helaas zit standaard op mijn motor (hoort eigenlijk standaard op elke motor maarja)

Als je iets niet gelooft wil dat nog niet zeggen dat het niet waar is.
petje
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 2 juni 02, 00:12 »

ben het er mee eens dat het standaard op iedere motor moet zitten, maar helaas, 90 procent heeft het niet en daar ben ik de goedkoopste uitkomst voor. biggrin

en wat die runninglights betreft, daar wordt aan gewerkt... (check my homepage...smile )
delusion
The Don
Administrator
Über-gebruiker

Arctic Cat 650 H1 :)

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 2 juni 02, 00:20 »

Citaat van: "petje"
ben het er mee eens dat het standaard op iedere motor moet zitten, maar helaas, 90 procent heeft het niet en daar ben ik de goedkoopste uitkomst voor. biggrin

en wat die runninglights betreft, daar wordt aan gewerkt... (check my homepage...smile )

ik had het inderdaad al gelezen, maar ik zou wel willen weten hoe de vorderingen staan.. ik heb op een ander forum een simpele oplossing gelezen.. misschien heb je er  iets aan?

Citaat
Het is gelukt!

Als hierboven te lezen is heb ik 3-draads fittingen op de kop kunnen tikken. Deze bleken, na enige aanpassingen, in de knipperlicht units te passen.
Kwestie van massa en knipperdraad aansluiten zoals je gewend bent, de draad die overblijft heb ik op de draad van het stadslicht aangesloten en klaar is het geheel.
Wel ook even lampjes kopen met dubbele gloeidraad; 21/5 watt.

Nu blijven dus de knipperlichten ten allen tijde zwak branden. Volgens mij veel veiliger.

Ik denk wel dat je mazzel moet hebben om die fittingen op te sporen...........

Go hard or go home!
petje
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 2 juni 02, 13:18 »

mijn vorderingen vorderen niet zo snel momenteel... veel te mooi weer om op zolder te zitten...

broem

die driedraads fittingen zijn ook een mooie oplossing en verkrijgbaar bij de grotere motorzaken. niet erg duur maar als je ze op je stadslichten aansluit is het contrast veel minder als je richting aangeeft! in mijn installatie (in ontwerp) gaan de runninglights uit als je richting aangeeft of de alarmlichten aanzet  (extra functie op mijn installatie) en blijft het contrast 100 procent! ( bij mij kan je ze trouwens ook uitzetten dmv een schakelaartje)
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Bikepower.nl Forum  |  Handel  |  Kopen/verkopen  |  Topic: te koop: Alarmlichten Installatie
Ga naar: